STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI PERSONELİ
Mustafa GÜÇ (Daire Başkanı)
Mali Hizmetler Birimi Yöneticisi, Birimin Harcama Yetkilisi
Direkt tel : 253 46 50
Faks : 253 45 27
Dahili tel : 2500
E-mail : guc_m@ibu.edu.tr
- Mali Hizmetler Birim Yöneticisi
- Harcama Yetkililiği
- Birimin görev dağılımlarını yapmak
- Şube Müdürlükleri arasındaki koordinasyonu sağlamak
- Mali kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda Üst Yöneticiye ve Harcama Yetkililerine gerekli bilgileri sağlamak ve danışmanlık yapmak
- Stratejik planların, performans programlarının ve faaliyet raporlarının hazırlanmasında ihtiyaç duyulacak her türlü bilgi ve verinin toplanması ile analiz edilmesi için gerekli ortam, yapı ve süreçleri oluşturmak
- Stratejik plan hazırlık sürecini yürütmek üzere harcama birimlerinin temsilcilerinden oluşturulacak Stratejik Planlama Ekibinde koordinasyonu sağlamak
- Stratejik plan ve performans programı izleme ve değerlendirme sonuçlarının hazırlanmasını müteakip Strateji Geliştirme Kurulunca yapılan izleme ve değerlendirme toplantılarına katılmak
- Birimde etkili bir iç kontrol sistemi oluşturmak, uygulanmasını sağlamak ve izlemek, zayıf yönleri geliştirmek
- İç kontrol sisteminin harcama birimlerinde oluşturulması, uygulanması ve geliştirilmesi çalışmalarında koordinasyonu sağlamak, eğitim ve rehberlik hizmeti sağlamak.
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Strateji Geliştirme Birimlerinin Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik gereği; Strateji Geliştirme Daire Başkanı strateji geliştirme birimlerinin yöneticisi olup, birimlerinin görevlerinin yerinde ve zamanında yerine getirilmesinden üst yöneticiye karşı sorumludur.
Sekreterya :
Nuray GÜNDÜZ (Bilgisayar İşletmeni)
Oda No : 102
Dahili tel : 2501
E-mail : gunduz_n@ibu.edu.tr
- Başkanlığın sekreterlik hizmetlerini (telefon bağlama, not alma, randevu ayarlama, faks çekme vb.) yürütmek
- Başkanın günlük yazışmalarını yapmak, takip etmek, işlemi bittikten sonra dosyalamak
- Harcama birimlerinden gelen tahakkuk evraklarının teslim alınarak ilgili personele dağıtılması
- Islak imzalı gelen ve giden evrakların takibini yaparak ilgililere dağıtılması
- Kurum içi ve kurum dışı (posta ve kargo yoluyla) gelen tüm evrakların zimmet karşılığı teslim alınması ve ÜBYS (Üniversite Bilgi Yönetim Sistemi)’ne girilerek ve kayıt yapılması
- Birimden kurum dışı hazırlanan giden evrakların postaya hazırlanması ve gönderilmesi
- Birim personelinin dosyalarını tutmak
- Duyuruları personele duyurmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Sekreter, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri ilgili mevzuat hükümlerine uygun olarak yerine getirirken Daire Başkanına karşı sorumludur.
MUHASEBE, KESİN HESAP VE RAPORLAMA BİRİMİ
Mehmet DEMİR (Şube Müdürü)
Muhasebe Yetkilisi V.
Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Birimi Sorumlusu
Oda No : 103
Dahili tel : 2507
E-mail : mehmetdemir@ibu.edu.tr
- Mali istatistikleri ve bütçe kesin hesabını hazırlamasını sağlamak
- Muhasebe hizmetlerine ilişkin defter, kayıt ve belgeleri ilgili mevzuatta belirtilen sürelerle muhafaza etmek ve denetime hazır bulundurmak
- Teminat mektuplarının muhafazasını sağlamak
- Sorumluluk alanında; Mali kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda görüş oluşturmak
- Sosyal Güvenlik Kurumu ödemelerini, İcra, Nafaka, Kefalet, Sendika ve Kira Kesintilerinin takibini ve ödemesini yapmak
- Ön ödeme (avans) ve mahsup işlemlerini gerçekleştirilmesini yapmak
- Para ve parayla ifade edilebilen değerler ile emanetleri almak, saklamak ve ilgililere vermek veya göndermek
- Mali işlemlerin muhasebesini tutmak
- İdarenin mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin Üniversitemiz Konsolide Görevlisi aracılılığı ile icmal cetvelleri düzenlemek ve düzenletmek
- Muhasebe Yetkilisi mutemetlerinin hesap, belge ve işlemlerini ilgili mevzuatta öngörülen zamanlarda denetlemek veya muhasebe yetkilisi mutemedinin bulunduğu yerdeki birim yöneticisinden kontrol edilmesini istemek
- Gelir ve alacakların tahsil işlemlerini yürütmek
- Giderleri ve borçları hak sahiplerine ödemek
- Vezne ve ambarların kontrolünü ilgili mevzuatta öngörülen sürelerde yapmak ve yaptırmak
- İdarenin mali iş ve işlemlerini diğer idareler nezdinde yürütmek ve sonuçlandırmak
- Beyannamelerin tahakkuk ve tahsil işlemlerini yapmak
- Üniversite Yönetim Dönemi hesabını çıkarmak
- Sorumluluğuna verilen işgücü ve diğer kaynakları gereği gibi verimli ve etkili kullanmak, bunu sağlamak amacıyla gerekli nezaret ve denetim çalışmalarını yapmak
- Yapılacak işler hakkında astlarına gerekli açıklamalarda ve önerilerde bulunarak yol göstermek
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Muhasebe Yetkilisi Vekili, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri ilgili mevzuat hükümlerine uygun olarak yerine getirirken Daire Başkanına karşı sorumludur.
Muhasebe Hizmetleri Birimi (Oda No: 104)
Ali ZEYNOĞLU (Şef)
Dahili tel : 2513
E-mail : alizeynoglu@ibu.edu.tr
- Emanet hesaplarının takibi
- Banka işlemlerini muhasebeleştirmek
- İcra ve nafaka kesintilerinin takibi ve ödenmesi
- Vergi borcu takiplerini yapmak ve ödemelerini gerçekleştirmek
- Muhasebe Yetkilisi Mutemetleri eliyle yapılan tahsilatlar dışındaki öz gelirlerin (lojman, kantin-kafeterya vb.) takibi
- Hazine yardımı nakit talep tablolarını düzenlemek ve Hazine ve Maliye Bakanlığı ile yazışmalarını yapmak
- İade edilen emanetlerin ve evrakların takibi, BKMYBS sistemine girilmesi işlemlerini yürütmek
- Dış denetim evraklarının hazırlanması ve düzenlenmesi
- Üniversitemiz Kesin Hesabını çıkarmak, Yönetim Dönemi Hesabını çıkarmak, nakit akış tablosu ve diğer tabloları hazırlamak ve hesapların ilgili yerlere gönderilmesi
- BKMYBS sistemine girilen muhasebe evraklarının onaylanması, ayrılması ve arşivlenmesi
- Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli olan personelin işlerini takip etmek
- Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Muhasebe Yetkilisi ve Daire Başkanına karşı sorumludur.
Vedat ÖZÇELİK (Bilgisayar İşletmeni)
Dahili tel : 2514
E-mail : vedatozcelik@ibu.edu.tr
- Emanet hesaplarının takibi
- SGK Kesintilerinin takibi ve ödenmesi
- Teminat mektupları ve nakit teminat işlemlerinin takibi
- Bireysel emeklilik (BES) takibini ve ödemesini yapmak
- İade edilen emanetlerin ve evrakların takibi, BKMYS sistemine girilmesi işlemlerini yürütmek
- Dış denetim evraklarının hazırlanması ve düzenlenmesi
- BKMYBS sistemine girilen muhasebe evraklarının onaylanması, ayrılması ve arşivlenmesi
- Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli olan personelin işlerini takip etmek
- Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Muhasebe Yetkilisi ve Daire Başkanına karşı sorumludur.
Gülsüm BOR (Bilgisayar İşletmeni)
Dahili tel : 2513
E-mail : gulsumbor@ibu.edu.tr
- Emanet hesaplarının takibi
- Banka işlemlerini muhasebeleştirmek
- Vergilerin takibi, beyanname düzenlenmesi işlemleri ve ödemesinin yapılması
- Sendika aidat ödemelerinin takibini ve ödemesini yapmak
- Vergi borcu takiplerini yapmak ve ödemelerini gerçekleştirmek
- Hazine yardımı nakit talep tablolarını düzenlemek ve Hazine ve Maliye Bakanlığı ile yazışmalarını yapmak
- İade edilen emanetlerin ve evrakların takibi, BKMYS sistemine girilmesi işlemlerini yürütmek
- Dış denetim evraklarının hazırlanması ve düzenlenmesi
- Üniversitemiz Kesin Hesabını çıkarmak, Yönetim Dönemi Hesabını çıkarmak, nakit akış tablosu ve diğer tabloları hazırlamak ve hesapların ilgili yerlere gönderilmesi BKMYBS sistemine girilen muhasebe evraklarının onaylanması, ayrılması ve arşivlenmesi
- Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli olan personelin işlerini takip etmek
- Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Muhasebe Yetkilisi ve Daire Başkanına karşı sorumludur.
İhsan HALICI (Büro Personeli)
Dahili tel : 2514
E-mail : ihsan.halici@ibu.edu.tr
- Emanet hesaplarının takibi
- Kefalet aidatlarının ödenmesi ve gerekli yazışmaların yapılması
- Günlük ve ay sonu banka ekstrelerinin takibi ve ilgili hesaplara alınması
- Merkez Bankası, Ziraat Bankası ve diğer bankalardan gelen tahsilat ve ödeme işlemlerini takip etmek ve günlük olarak hesapları tutturmak
- Muhasebe Yetkilisi Mutemetleri eliyle yapılan tahsilatların takibi (yemek, sağlık fişi vb.)
- İade edilen emanetlerin ve evrakların takibi, BKMYBS sistemine girilmesi işlemlerini yürütmek
- Dış denetim evraklarının hazırlanması ve düzenlenmesi
- BKMYBS sistemine girilen muhasebe evraklarının onaylanması, ayrılması ve arşivlenmesi
- Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli olan personelin işlerini takip etmek
- Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Muhasebe Yetkilisi ve Daire Başkanına karşı sorumludur.
Tetkik Birimi (Oda No: 105)
Gökhan UYAR (Mali Hizmetler Uzmanı)
Dahili tel : 2512
E-mail : uyar_g@ibu.edu.tr
Maaş ve Özlük Tetkik İşlemleri;
- Aşağıda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS)’ne girilen personel maaş, ekders, fazla mesai, sosyal hak ve yardımlar, vekalet, SGK prim ödeme evrakları, 657 4/D maaşları, fiili hizmet işlemleri, personel avansları, yolluk, idari görev, yabancı uyruklu personel ödemeleri, intörn öğrenci ödemeleri ve sözleşmeli personel ödemeleri evraklarının tetkiki ve muhasebeleştirme işlemlerinin yapılması
- BKMYBS'de icra dosyalarının açılması ve aylık tahakkuk işlemlerinin yapılması
- Aşağıdaki belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, satınalma, hakediş ve ön ödeme evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, taahhüt kartlarının açılması ve takibi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/e maddesi kapsamında; Devlet Malzeme Ofisi, Cezaevi ve Endüstri Meslek Lisesinden yapılan alımlar
- İhale kapsamı dışındaki elektrik, su, telefon ve doğalgaz ödemeleri
- YÖK burs ödemelerinin takibi
- İhale Komisyonu üyeliği
- Kamulaştırma Komisyonu üyeliği
- Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde izinli olan personelin işlerini takip etmek
- Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Mali Hizmetler Uzmanı, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Muhasebe Yetkilisi ve Daire Başkanına karşı sorumludur.
Aynur BABACAN (Şef)
Dahili tel : 2512
E-mail : babacan_a@ibu.edu.tr
Maaş ve Özlük Tetkik İşlemleri;
- Aşağıda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS)’ne girilen personel maaş, ekders, fazla mesai, sosyal hak ve yardımlar, vekalet, SGK prim ödeme evrakları, 657 4/D maaşları, fiili hizmet işlemleri, personel avansları, yolluk, idari görev, yabancı uyruklu personel ödemeleri, intörn öğrenci ödemeleri ve sözleşmeli personel ödemeleri evraklarının tetkiki ve muhasebeleştirme işlemlerinin yapılması
- BKMYBS'de icra dosyalarının açılması ve aylık tahakkuk işlemlerinin yapılması
Satınalma Tetkik İşlemleri;
- Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, satınalma, hakediş ve ön ödeme evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, taahhüt kartlarının açılması ve takibi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/e maddesi kapsamında; Devlet Malzeme Ofisi, Cezaevi ve Endüstri Meslek Lisesi'nden yapılan alımlar
- İhale kapsamı dışındaki elektrik, su, telefon ve doğalgaz ödemeleri
- YÖK burs ödemelerinin takibi
- İhale Komisyonu üyeliği
- Kamulaştırma Komisyonu üyeliği
- BAP Projelerinin proje hesaplarında kayıtlarının tutulması, tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması
- TÜBİTAK, NATO SPS, TÜSEB, MARKA, BOREN, TAGEM, Santez projeleri, Gençlik ve Spor Bakanlığı Destekli Projeler vb. projelerin kayıtlarının tutulması, tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması
- AB Hibeleri ve ÖYP evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girilmesi, dosyalarının tutulması işlemlerini yürütmek
- İhale kapsamındaki satınalma ve hakediş evraklarının (BAP kapsamında yapılan işler) tetkiki, BKMYBS'ye girilmesi, taahhüt kartlarının açılması ve takibi
- Erasmus, Farabi ve Mevlana evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, dosyalarının tutulması işlemlerini yürütmek
- Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli olan personelin işlerini takip etmek
- Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Muhasebe Yetkilisi ve Daire Başkanına karşı sorumludur.
Nurşen AYDOĞDU (Bilgisayar İşletmeni)
Dahili tel : 2511
E-mail : aydogdu_n@ibu.edu.tr
- BAP projelerinin proje hesaplarında kayıtlarının tutulması, tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması
- TÜBİTAK, NATO SPS, TÜSEB, MARKA, BOREN, TAGEM, Santez projeleri, Gençlik ve Spor Bakanlığı Destekli Projeler vb. projelerin kayıtlarının tutulması, tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması
- AB Hibeleri ve ÖYP evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girilmesi, dosyalarının tutulması işlemlerini yürütmek
- İhale kapsamındaki satınalma ve hakediş evraklarının (Bap kapsamında yapılan işler) tetkiki, BKMYBS'ye girilmesi, taahhüt kartlarının açılması ve takibi
- Erasmus, Farabi ve Mevlana evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, dosyalarının tutulması işlemlerini yürütmek
- Üniversite Taşıt Konsolide Görevlisi
- Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde izinli olan personelin işlerini takip etmek
- Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Muhasebe Yetkilisi ve Daire Başkanına karşı sorumludur.
Şengül ULUCAN AÇIKALIN (Şef)
Dahili tel : 2511
E-mail : sengulacikalin@ibu.edu.tr
Maaş ve Özlük Tetkik İşlemleri;
- Aşağıda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS)’ne girilen personel maaş, ek ders, fazla mesai, sosyal hak ve yardımlar, vekalet, SGK prim ödeme evrakları, 657 4/D maaşları, fiili hizmet işlemleri, personel avansları, yolluk, idari görev, yabancı uyruklu personel ödemeleri, intörn öğrenci ödemeleri ve sözleşmeli personel ödemeleri evraklarının tetkiki ve muhasebeleştirme işlemlerinin yapılması
- BKMYBS'de icra dosyalarının açılması ve aylık tahakkuk işlemlerinin yapılması
Satınalma Tetkik İşlemleri;
- Aşağıda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, satınalma, hakediş ve ön ödeme evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, taahhüt kartlarının açılması ve takibi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/e maddesi kapsamında; Devlet Malzeme Ofisi, Cezaevi ve Endüstri Meslek Lisesi'nden yapılan alımlar
- İhale kapsamı dışındaki elektrik, su, telefon ve doğalgaz ödemeleri
- YÖK burs ödemelerinin takibi
- İhale Komisyonu üyeliği
- Kamulaştırma Komisyonu üyeliği
- Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli personelin işlerini takip etmek
- Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Muhasebe Yetkilisi ve Daire Başkanına karşı sorumludur.
Tetkik Birimi (Oda No: 112-A)
İlknur ÇAÇA (Bilgisayar İşletmeni)
Dahili tel : 2516
E-mail : caca_i@ibu.edu.tr
Maaş ve Özlük Tetkik İşlemleri;
- Aşağıda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS)’ne girilen personel maaş, ekders, fazla mesai, sosyal hak ve yardımlar, vekalet, SGK prim ödeme evrakları, 657 4/D maaşları, fiili hizmet işlemleri, personel avansları, yolluk, idari görev, yabancı uyruklu personel ödemeleri, intörn öğrenci ödemeleri ve sözleşmeli personel ödemeleri evraklarının tetkiki ve muhasebeleştirme işlemlerinin yapılması
- BKMYBS'de icra dosyalarının açılması ve aylık tahakkuk işlemlerinin yapılması
Satınalma Tetkik İşlemleri;
- Aşağıda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, satınalma, hakediş ve ön ödeme evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, taahhüt kartlarının açılması ve takibi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/e maddesi kapsamında; Devlet Malzeme Ofisi, Cezaevi ve Endüstri Meslek Lisesi'nden yapılan alımlar
- İhale kapsamı dışındaki elektrik, su, telefon ve doğalgaz ödemeleri
- YÖK burs ödemelerinin takibi
- İhale Komisyonu üyeliği
- Kamulaştırma Komisyonu üyeliği
- Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli personelin işlerini takip etmek
- Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Muhasebe Yetkilisi ve Daire Başkanına karşı sorumludur.
Saliha Meltem ÖNAL (Bilgisayar İşletmeni)
Dahili tel : 2510
E-mail : onal_s@ibu.edu.tr
Maaş ve Özlük Tetkik İşlemleri;
- Aşağıda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS)’ne girilen personel maaş, ekders, fazla mesai, sosyal hak ve yardımlar, vekalet, SGK prim ödeme evrakları, 657 4/D maaşları, fiili hizmet işlemleri, personel avansları, yolluk, idari görev, yabancı uyruklu personel ödemeleri, intörn öğrenci ödemeleri ve sözleşmeli personel ödemeleri evraklarının tetkiki ve muhasebeleştirme işlemlerinin yapılması
- BKMYBS'de icra dosyalarının açılması ve aylık tahakkuk işlemlerinin yapılması
Satınalma Tetkik İşlemleri;
- Aşağıda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, satınalma, hakediş ve ön ödeme evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, taahhüt kartlarının açılması ve takibi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3/e maddesi kapsamında; Devlet Malzeme Ofisi, Cezaevi ve Endüstri Meslek Lisesi'nden yapılan alımlar
- İhale kapsamı dışındaki elektrik, su, telefon ve doğalgaz ödemeleri
- YÖK burs ödemelerinin takibi
- İhale Komisyonu üyeliği
- Kamulaştırma Komisyonu üyeliği
- Kamu İdarelerine Ait Taşınmazların Kaydına İlişkin Yönetmelik hükümleri çerçevesinde yapılacak işlemlerle ilgili Taşınmaz Kayıt Kontrol Görevlisi
- Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Taşınır Kayıt Yetkilisi
- Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli olan personelin işlerini takip etmek
- Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Muhasebe Yetkilisi ve Daire Başkanına karşı sorumludur.
Rahmi CANALP (Bilgisayar İşletmeni)
Dahili tel : 2509
E-mail : rahmi.canalp@ibu.edu.tr
Maaş ve Özlük Tetkik İşlemleri;
- Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS)’ne girilen personel maaş, ek ders, fazla mesai, sosyal hak ve yardımlar, vekalet, SGK prim ödeme evrakları, 657 4/D maaşları, fiili hizmet işlemleri, personel avansları, yolluk, idari görev, yabancı uyruklu personel ödemeleri, intörn öğrenci ödemeleri ve sözleşmeli personel ödemeleri evraklarının tetkiki ve muhasebeleştirme işlemlerinin yapılması
- BKMYBS'de icra dosyalarının açılması ve aylık tahakkuk işlemlerinin yapılması
Satınalma Tetkik İşlemleri;
- Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, satınalma, hakediş ve ön ödeme evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, taahhüt kartlarının açılması ve takibi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/e maddesi kapsamında; Devlet Malzeme Ofisi, Cezaevi ve Endüstri Meslek Lisesi'nden yapılan alımlar
- İhale kapsamı dışındaki elektrik, su, telefon ve doğalgaz ödemeleri
- YÖK burs ödemelerinin takibi
- Kişi borcu dosyalarının açılması, yazışma ve takibi işlemlerini yürütmek
- İhale Komisyonu üyeliği
- Üniversite Taşınır Konsolide Görevlisi
- Üniversite taşınırlarının yıl içi kayıtlarının yapılması ve Taşınır Kesin Hesabının çıkarılması
- Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli personelin işlerini takip etmek
- Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Muhasebe Yetkilisi ve Daire Başkanına karşı sorumludur.
Tetkik Birimi Personelinin Sorumlu Olduğu Harcama Birimleri
Eski Birim Kodu | Program Bütçe Birim Kodları | Birim Adı | Birim Tetkik Sorumlusu |
230 | 0442.0013 | Tıp Fakültesi | Şengül Ulucan Açıkalın |
234 | 0014 | Diş Hekimliği Fakültesi | İlknur Çaça |
241 | 0015 | Sağlık Bilimleri Fakültesi | Şengül Ulucan Açıkalın |
300 | 0018 | Mehmet Tanrıkulu Sağlık Hizmetleri MYO. | Saliha Meltem Önal |
330 | 0049 | Üniversite Hastanesi Başmüdürlüğü | Şengül Ulucan Açıkalın |
432 | 0021 | Fen Edebiyat Fakültesi | İlknur Çaça |
442 | 0022 | Mimarlık Fakültesi | Saliha Meltem ÖnalAL |
443 | 0023 | Mühendislik Fakültesi | İlknur Çaça |
468 | 0026 | Ziraat Fakültesi | Gökhan Uyar |
500 | 0027 | Bolu Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu | Rahmi Canalp |
501 | 0028 | Bolu Meslek Yüksekokulu | Saliha Meltem Önal |
503 | 0029 | Gerede Meslek Yüksekokulu | Saliha Meltem Önal |
504 | 0030 | Mudurnu Süreyya Astarcı Meslek YO. | Aynur Babacan |
505 | 0031 | Yeniçağa Yaşar Çelik Meslek YO. | Gökhan Uyar |
506 | 0032 | Seben İzzet Baysal Meslek YO. | Saliha Meltem Önal |
606 | 0048 | Lisansüstü Eğitim Enstitüsü | Gökhan Uyar |
631 | 0035 | Eğitim Fakültesi | Gökhan Uyar |
639 | 0036 | Hukuk Fakültesi | Saliha Meltem Önal |
643 | 0037 | İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi | İlknur Çaça |
647 | 0038 | Güzel Sanatlar Fakültesi | Gökhan Uyar |
652 | 0039 | İletişim Fakültesi | Şengül Ulucan Açıkalın |
654 | 0040 | İlahiyat Fakültesi | İlknur Çaça |
655 | 0041 | Turizm Fakültesi | Şengül Ulucan Açıkalın |
665 | 0042 | Spor Bilimleri Fakültesi | Gökhan Uyar |
683 | 0044 | Yabancı Diller Yüksekokulu | İlknur Çaça |
689 | 0045 | Gerede Uygulamalı Bilimler Fakültesi | Saliha Meltem Önal |
701 | 0047 | Mengen Meslek Yüksekokulu | Gökhan Uyar |
901 | 0001 | Rektörlük (Özel Kalem) | Şengül Ulucan Açıkalın |
902 | 0002 | Genel Sekreterlik (Özel Kalem) | Şengül Ulucan Açıkalın |
904 | 0003 | İdari ve Mali işler Daire Başkanlığı | Şengül Ulucan Açıkalın |
905 | 0004 | Personel Daire Başkanlığı | İlknur Çaça |
906 | 0005 | Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başk. | İlknur Çaça |
907 | 0006 | Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı | Saliha Meltem Önal |
908 | 0007 | Bilgi İşlem Daire Başkanlığı | Gökhan Uyar |
909 | 0008 | Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı | Gökhan Uyar |
910 | 0009 | Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı | İlknur Çaça |
911 | 0010 | Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı | İlknur Çaça |
912 | 0011 | Hukuk Müşavirliği | Rahmi Canalp |
950 | İdari ve Mali İşler Da.Bşk. (Kor.ve Güv.Gör.) | Şengül Ulucan Açıkalın | |
951 | İç Denetim Birimi | Şengül Ulucan Açıkalın | |
970 | Sağlık Kültür ve Spor Daire Başk. (Özgelir) | Saliha Meltem Önal |
İÇ KONTROL BİRİMİ
Tevhide ÇALIŞKAN (Şube Müdürü)
İç Kontrol Birimi Sorumlusu
Oda No : 107
Dahili tel : 2505
E-mail : caliskan_t@ibu.edu.tr
- 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu hükümleri ile İç Kontrol ve Ön Mali Kontrole İlişkin Usul ve Esaslara ve Kamu İç Kontrol Standartları ile ilgili mevzuata (tebliğ, genelge, rehber) uygun bir şekilde iç kontrol sisteminin oluşturulması, uygulanması, geliştirilmesi ve izlenmesi çalışmalarına katılmak
- İç Kontrol İzleme ve Yönlendirme Kurulu ile Kamu İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Hazırlama Grubunda sekretarya görevini yürütmek
- İç Kontrol ve Ön Mali Kontrole Tabi Mali Karar ve İşlemlere ilişkin Usul ve Esaslara göre ön mali kontrol görevini yürütmek
- Birim ve İdare Faaliyet Raporunun hazırlanması çalışmalarını yürütmek
- Yıllık Yatırım Programı İzleme ve Değerlendirme Raporunun hazırlanması çalışmalarını yürütmek
- Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporunun hazırlanması çalışmalarını yürütmek
- Sorumluluk alanında; Mali kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda görüş oluşturmak
- Yapılacak işler hakkında astlarına gerekli açıklamalarda bulunarak yol göstermek, bu amaçla gerektiğinde yardım ve önerilerde bulunmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- İç Kontrol ve Ön Mali Kontrol Şube Müdürü, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri ilgili mevzuat hükümlerine uygun olarak yerine getirirken Daire Başkanına karşı sorumludur.
Şükriye ASLAN (Şef)
Oda No : 110-A
Dahili tel : 2508
E-mail : aslan_s1@ibu.edu.tr
- 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu hükümleri ile İç Kontrol ve Ön Mali Kontrole İlişkin Usul ve Esaslara ve Kamu İç Kontrol Standartları ile ilgili mevzuata (tebliğ, genelge, rehber) uygun bir şekilde iç kontrol sisteminin oluşturulması, uygulanması, geliştirilmesi ve izlenmesi çalışmalarına katılmak
- İç Kontrol İzleme ve Yönlendirme Kurulu ile Kamu İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Hazırlama Grubunda sekretarya görevini yürütmek
- İç Kontrol ve Ön Mali Kontrole İlişkin Usul ve Esaslar çerçevesinde aşağıda sayılı ön mali kontrol görevlerini yürütmek
✓ Taahhüt evrakı ve sözleşme tasarılarından tutarı beş milyon TL ve üzeri olan mal ve hizmet alımları ile on beş milyon TL ve üzeri olan yapım işlerinin en geç on iş günü içinde kontrolünü yapmak
✓ Geçici işçi pozisyonlarının en geç beş iş günü içinde kontrolünü yapmak
✓ Yan ödeme cetvellerinin ilgili Cumhurbaşkanlığı Kararı uyarınca bir ay içinde kontrolünü yapmak
✓ Sözleşmeli personel sayı ve sözleşmelerinin en geç beş iş günü içinde kontrolünü yapmak - Birim ve İdare Faaliyet Raporunu hazırlamak
- Yıllık Yatırım Programı İzleme ve Değerlendirme raporunu hazırlamak
- Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporunu hazırlamak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- İç Kontrol ve Ön Mali Kontrol Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri kanunlara ve yönetmeliklere uygun olarak yerine getirirken Şube Müdürü ve Daire Başkanına karşı sorumludur.
BÜTÇE VE PERFORMANS PROGRAMI BİRİMİ
İsmail GEZER (Şube Müdürü)
Bütçe ve Performans Programı Birimi Sorumlusu
Oda No : 110
Dahili tel : 2525
E-mail : gezer_i@ibu.edu.tr
- İzleyen iki yılın bütçe tahminlerini de içeren idare bütçesini, stratejik plan ve yıllık performans programına uygun olarak hazırlamak.
- Performans programı hazırlıklarının koordinasyonunu sağlamak.
- Mevzuatı uyarınca belirlenecek bütçe ilke ve esasları çerçevesinde ayrıntılı finansman programını hazırlamak.
- İdarenin yatırım programının hazırlanmasını koordine etmek.
- İdare faaliyetlerinin stratejik plan, performans programı ve bütçeye uygunluğunu izlemek ve değerlendirmek.
- İdarenin mali iş ve işlemlerini diğer idareler nezdinde yürütmek ve sonuçlandırmak.
- Bütçe uygulama sonuçlarını raporlamak, sorunları önleyici ve etkinliği artırıcı tedbirler almak.
- Sorumluluk alanında; mali kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda görüş oluşturmak.
- Sorumluluğuna verilen işgücü ve diğer kaynakları gereği gibi verimli ve etkili kullanmak, bunu sağlamak amacıyla gerekli nezaret çalışmalarını yapmak.
- Yıl içerisinde ödenek üstü harcamalarla ilgili tedbirleri almak.
- Yapılacak işler hakkında astlarına gerekli açıklamalarda ve önerilerde bulunarak yol göstermek.
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek.
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak.
- Bütçe ve Performans Programı Şube Müdürü, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri ilgili mevzuat hükümlerine uygun olarak yerine getirirken Daire Başkanına karşı sorumludur.
Ceylan İNCİ (Mali Hizmetler Uzman Yrd.)
Oda No : 110-A
Dahili tel : 2515
E-mail : ceylan.inci@ibu.edu.tr
- İdare bütçesini stratejik plan ve performans programına uygun olarak hazırlanması çalışmalarını yapmak.
- Mevzuatla belirlenecek bütçe ilke ve esasları çerçevesinde ayrıntılı finansman programı hazırlık çalışmalarını yapmak.
- Bütçe işlemlerini gerçekleştirmek ve bunların kayıtlarını tutmak.
- Aylık serbest bırakılan ödenekleri hizmet gereksinimlerini dikkate alarak ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak (Ödenek Gönderme Belgesi düzenlemek).
- İlgili mevzuatı uyarınca öz gelirlerin kayıtlarını tutmak ve gelir gerçekleşmelerine göre ödeneğin ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak.
- Bütçe mevzuatı hükümleri doğrultusunda ödenek ekleme, aktarma ve revize vb. bütçe işlemlerini gerçekleştirmek.
- Yıl sonunda kalan ödenekleri tenkis etmek.
- Görev alanı ile ilgili mali kanunlarla diğer mevzuatın uygulanması konusunda çalışmalar yapmak.
- Görev alanı ile ilgili kendisine havale edilen veya istenen iş ve işler ile evrakların/yazıların gereğini yapmak.
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek.
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak.
- Bütçe ve Performans Programı Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri ilgili mevzuat hükümlerine uygun olarak yerine getirirken Şube Müdürü ve Daire Başkanına karşı sorumludur.
STRATEJİK PLANLAMA VE KALİTE BİRİMİ
İsmail ACAR (Şube Müdürü)
Stratejik Planlama Birimi Sorumlusu
Oda No : 108
Dahili tel : 2502
E-mail : acar_i@ibu.edu.tr
- İdarenin stratejik plan hazırlama çalışmalarını koordine etmek, toplantıların organizasyonunu, üniversite içi ve dışı iletişimi sağlamak ve belge yönetimi gibi destek hizmetlerini yürütmek ve bu süreçteki her türlü resmi yazışmaları yapmak
- Kalite Güvence Sistemi çalışmalarının sekretaryasını yapmak ve diğer destek hizmetlerini yürütmek
- İdare faaliyetleri ile ilgili bilgi ve verileri toplamak, tasnif etmek, analiz etmek
- Yönetim bilgi sistemlerine ilişkin hizmetleri yerine getirmek
- İdarenin görev alanına giren konularda performans ve kalite ölçütleri geliştirilmesinde koordinasyonu sağlamak
- İdarenin ve/veya birimlerin belirlenen performans ve kalite ölçütlerine uyumunu değerlendirmek
- İdarenin faaliyet alanlarına ilişkin verilerin istatistiki kayıt ve kontrol işlemlerini yürütmek
- Sorumluluk alanında; Mali kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda görüş oluşturmak
- Birim gerçekleştirme görevlisi
- Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Taşınır Kontrol Yetkilisi
- İhale Komisyonu üyeliği
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Strateji Planlama ve Kalite Şube Müdürü, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri ilgili mevzuat hükümlerine uygun olarak yerine getirirken Daire Başkanına karşı sorumludur.
Ertan AYHAN (Şube Müdürü)
Kalite Birim Sorumlusu
Oda No : 106
Dahili tel : 2506
E-mail : ayhan_e@ibu.edu.tr
- İdarenin stratejik plan hazırlama çalışmalarını koordine etmek, toplantıların organizasyonunu, üniversite içi ve dışı iletişimi sağlamak ve belge yönetimi gibi destek hizmetlerini yürütmek ve bu süreçteki her türlü resmi yazışmaları yapmak
- Kalite Güvence Sistemi çalışmalarının sekretaryasını yapmak ve diğer destek hizmetlerini yürütmek
- İdare faaliyetleri ile ilgili bilgi ve verileri toplamak, tasnif etmek, analiz etmek
- Yönetim bilgi sistemlerine ilişkin hizmetleri yerine getirmek
- İdarenin görev alanına giren konularda performans ve kalite ölçütleri geliştirilmesinde koordinasyonu sağlamak
- İdarenin ve/veya birimlerin belirlenen performans ve kalite ölçütlerine uyumunu değerlendirmek
- İdarenin faaliyet alanlarına ilişkin verilerin istatistiki kayıt ve kontrol işlemlerini yürütmek
- Sorumluluk alanında; Mali kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda görüş oluşturmak
- İhale Komisyonu üyeliği
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Stratejik Planlama ve Kalite Şube Müdürü, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri ilgili mevzuat hükümlerine uygun olarak yerine getirirken Daire Başkanına karşı sorumludur.
Murat Altan BOZKURT (Bilgisayar İşletmeni)
Oda No : 110-A
Dahili tel : 2515
E-mail : murataltan.bozkurt@ibu.edu.tr
- Üniversitemizin Stratejik Planı hazırlıklarında sekretarya hizmetlerini yürütmek
- Stratejik Planın Bütçe ile ilişkisini kurmada danışmanlık yapmak
- Stratejik Plandaki ölçülebilir değerlere ilişkin düzenli çalışmalar yapmak
- Stratejik planlamaya ilişkin diğer destek hizmetlerini yürütmek
- Yükseköğretim Kalite Güvencesi Yönetmeliği gereği sekretarya işlemlerini yürütmek
- Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak
- Görevi ile ilgili süreçleri Üniversitemiz Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
- Bağlı bulunduğu yönetici veya üst yöneticilerin, görev alanı ile ilgili vereceği diğer işleri iş sağlığı ve güvenliği kurallarına uygun olarak yapmak
- Bütçe ve Performans Programı Şube Personeli, yukarıda yazılı olan bütün bu görevleri ilgili mevzuat hükümlerine uygun olarak yerine getirirken Şube Müdürü ve Daire Başkanına karşı sorumludur.