Personelin Görevleri

STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI PERSONELİ


Mustafa GÜÇ  (Daire Başkanı)
Mali Hizmetler Birimi Yöneticisi, Birimin Harcama Yetkilisi
Direkt tel       : 253 46 50
Faks                 : 253 45 27
Dahili tel        : 2500
E-mail            : guc_m@ibu.edu.tr

Sekreterya : 
Nuray GÜNDÜZ (Bilgisayar İşletmeni)
Oda No        : 102
Dahili tel      : 2501
E-mail          : gunduz_n@ibu.edu.tr

  • EBYS birim evrak sorumlusu,
  • Telefon, faks, fotokopi işlemleri,
  • Harcama birimlerinden gelen tahakkuk evraklarının teslim alınarak görevli personele dağıtılması,
  • Gerekli yazışmaların yapılması,
  • İhale kapsamı dışındaki birimlere ait elektrik, su, telefon, doğalgaz ödemeleri,
  • Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı personeli dosyalarının tutulması,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

MUHASEBE, KESİN HESAP VE RAPORLAMA BİRİMİ

Mehmet DEMİR  (Şube Müdürü)
Muhasebe Yetkilisi V. 

Muhasebe, Kesin Hesap ve Raporlama Birimi Sorumlusu
Oda No       : 103
Dahili tel     : 2507
E-mail         : mehmetdemir@ibu.edu.tr

  • Mevzuattan doğan görev alanındaki işlemleri zamanında sonuçlandırmak, yönetim dönemi hesabını vermek,
  • Kurumun tüm gelir ve giderlerini yapmak,
  • Mevzuatın öngördüğü raporlama işlemlerini zamanında hazırlayarak gerekli yerlere göndermek, (Kesin Hesap Tasarısı, Taşınır Kesin Hesap Tasarısı, Yönetim Dönemi Cetvelleri)
  • Strateji Geliştirme Birimlerinin Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik gereğince sorumluluk alanı ile ilgili oluşturulacak görüşlere ilişkin ön çalışmaları yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

Muhasebe Hizmetleri Birimi  (Oda No: 104)

Ali ZEYNOĞLU (Şef)
Dahili tel   : 2513
E-mail        : alizeynoglu@ibu.edu.tr

  • Emanet hesaplarının takibi,
  • Banka işlemlerini muhasebeleştirmek,
  • İcra ve nafaka kesintilerinin takibi ve ödenmesi,
  • Muhasebe Yetkilisi Mutemetleri eliyle yapılan tahsilatlar dışındaki öz gelirlerin (lojman, kantin-kafeterya vb.) takibi,
  • Vergilerin takibi, beyanname düzenlenmesi işlemleri ve yazışmalarının yapılması,
  • BKMYBS sistemine girilen muhasebe evraklarının onaylanması, ayrılması ve arşivlenmesi,
  • Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli olan personelin işlerini takip etmek,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

Vedat ÖZÇELİK (Bilgisayar İşletmeni)
Dahili tel   : 2514
E-mail        : vedatozcelik@ibu.edu.tr

  • Emanet hesaplarının takibi,
  • Günlük ve ay sonu banka ekstrelerinin takibi ve ilgili hesaplara alınması,
  • Merkez Bankası, Ziraat Bankası ve diğer bankalardan gelen tahsilat ve ödeme işlemlerini takip etmek ve günlük olarak hesapları tutturmak,
  • Sendika aidat ödemelerinin takibini ve ödemesini yapmak,
  • Bireysel emeklilik (BES) takibini ve ödemesini yapmak
  • Yaz okulu, öğrenci harçları vb. işlemlerinin takibi ve ödeme işlemlerinin yapılması,
  • İade edilen emanetlerin ve evrakların takibi, BKMYBS sistemine girilmesi işlemlerini yürütmek,
  • Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli olan personelin işlerini takip etmek
  • BKMYBS sistemine girilen muhasebe evraklarının onaylanması, ayrılması ve arşivlenmesi,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

Gülsüm BOR  (Bilgisayar İşletmeni)
Dahili tel    : 2513
E-mail        : gulsumbor@ibu.edu.tr

  • Emanet hesaplarının takibi,
  • Banka işlemlerini muhasebeleştirmek,
  • SGK kesintilerinin takibi ve ödenmesi,
  • Hazine yardımı nakit talep tablolarını düzenlemek ve Hazine ve Maliye Bakanlığı ile yazışmalarını yapmak,
  • İade edilen emanetlerin ve evrakların takibi, BKMYBS sistemine girilmesi işlemlerini yürütmek,
  • Dış denetim evraklarının hazırlanması ve düzenlenmesi,
  • Üniversitemiz Kesin Hesabını çıkarmak, Yönetim Dönemi Hesabını çıkarmak, nakit akış tablosu ve diğer tabloları hazırlamak ve hesapların ilgili yerlere gönderilmesi
  • BKMYBS sistemine girilen muhasebe evraklarının onaylanması, ayrılması ve arşivlenmesi,
  • Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli olan personelin işlerini takip etmek,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

İhsan HALICI (Büro Personeli)
Dahili tel  : 2514

E-mail       : ihsan.halici@ibu.edu.tr

  • Emanet hesaplarının takibi,
  • Kefalet aidatlarının ödenmesi ve gerekli yazışmaların yapılması,
  • Teminat mektupları ve nakit teminat işlemlerinin takibi,
  • Muhasebe Yetkilisi Mutemetleri eliyle yapılan tahsilatların takibi (yemek, sağlık fişi vb.)
  • İade edilen emanetlerin ve evrakların takibi, BKMYBS sistemine girilmesi işlemlerini yürütmek,
  • Dış denetim evraklarının hazırlanması ve düzenlenmesi,
  • Üniversitemiz Kesin Hesabını çıkarmak, Yönetim Dönemi Hesabını çıkarmak, nakit akış tablosu ve diğer tabloları hazırlamak ve hesapların ilgili yerlere gönderilmesi,
  • BKMYBS sistemine girilen muhasebe evraklarının onaylanması, ayrılması ve arşivlenmesi,
  • Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli olan personelin işlerini takip etmek,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

Tetkik Birimi (Oda No: 105)

Gökhan UYAR  (Mali Hizmetler Uzmanı)
Dahili tel    : 2512
E-mail        : uyar_g@ibu.edu.tr

Maaş ve Özlük Tetkik İşlemleri;

  • Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS)’ne girilen personel maaş, ekders, fazla mesai, sosyal hak ve yardımlar, vekalet, SGK prim ödeme evrakları, 657 4/D maaşları, fiili hizmet işlemleri, personel avansları, yolluk, idari görev, yabancı uyruklu personel ödemeleri, intörn öğrenci ödemeleri ve sözleşmeli personel ödemeleri evraklarının tetkiki ve muhasebeleştirme işlemlerinin yapılması,
  • BKMYBS'de icra dosyalarının açılması ve aylık tahakkuk işlemlerinin yapılması

Satınalma Tetkik İşlemleri;

  • Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince,  satınalma, hakediş ve ön ödeme evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, taahhüt kartlarının açılması ve takibi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/e maddesi kapsamında; Devlet Malzeme Ofisi, Cezaevi ve Endüstri Meslek Lisesi'nden yapılan alımlar,
  • İhale kapsamı dışındaki elektrik, su, telefon ve doğalgaz ödemeleri,
  • YÖK burs ödemelerinin takibi,
  • İhale Komisyonu üyeliği,
  • Kamulaştırma Komisyonu üyeliği,
  • Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde izinli olan personelin işlerini takip etmek,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

Ceylan KESKİN (Mali Hizmetler Uzman Yardımcısı)
Dahili tel   : 2511

E-mail       : ceylan.keskin@ibu.edu.tr

Maaş ve Özlük Tetkik İşlemleri;

  • Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS)’ne girilen personel maaş, ekders, fazla mesai, sosyal hak ve yardımlar, vekalet, SGK prim ödeme evrakları, 657 4/D maaşları, fiili hizmet işlemleri, personel avansları, yolluk, idari görev, yabancı uyruklu personel ödemeleri, intörn öğrenci ödemeleri ve sözleşmeli personel ödemeleri evraklarının tetkiki ve muhasebeleştirme işlemlerinin yapılması,
  • BKMYBS'de icra dosyalarının açılması ve aylık tahakkuk işlemlerinin yapılması

Satınalma Tetkik İşlemleri;

  • Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, satınalma, hakediş ve ön ödeme evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, taahhüt kartlarının açılması ve takibi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3/e maddesi kapsamında; Devlet Malzeme Ofisi, Cezaevi ve Endüstri Meslek Lisesi'nden yapılan alımlar,
  • İhale kapsamı dışındaki elektrik, su, telefon ve doğalgaz ödemeleri,
  • YÖK burs ödemelerinin takibi,
  • Kişi borcu dosyalarının açılması, yazışma ve takibi işlemlerini yürütmek,
  • İhale Komisyonu üyeliği,
  • Kamulaştırma Komisyonu üyeliği,
  • Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli olan personelin işlerini takip etmek,
  • Üniversite Taşınır Konsolide Görevlisi,
  • Üniversite taşınırlarının yıl içi kayıtlarının yapılması ve Taşınır Kesin Hesabının çıkarılması,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

Aynur BABACAN  (Şef)
Dahili tel    : 2512

E-mail        : babacan_a@ibu.edu.tr

Maaş ve Özlük Tetkik İşlemleri;

  • Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS)’ne girilen personel maaş, ekders, fazla mesai, sosyal hak ve yardımlar, vekalet, SGK prim ödeme evrakları, 657 4/D maaşları, fiili hizmet işlemleri, personel avansları, yolluk, idari görev, yabancı uyruklu personel ödemeleri, intörn öğrenci ödemeleri ve sözleşmeli personel ödemeleri evraklarının tetkiki ve muhasebeleştirme işlemlerinin yapılması,
  • BKMYBS'de icra dosyalarının açılması ve aylık tahakkuk işlemlerinin yapılması,

Satınalma Tetkik İşlemleri;

  • Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, satınalma, hakediş ve ön ödeme evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, taahhüt kartlarının açılması ve takibi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/e maddesi kapsamında; Devlet Malzeme Ofisi, Cezaevi ve Endüstri Meslek Lisesi'nden yapılan alımlar,
  • İhale kapsamı dışındaki elektrik, su, telefon ve doğalgaz ödemeleri,
  • YÖK burs ödemelerinin takibi,
  • İhale Komisyonu üyeliği,
  • Kamulaştırma Komisyonu üyeliği,
  • BAP Projelerinin proje hesaplarında kayıtlarının tutulması, tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması,
  • TÜBİTAK, NATO SPS, TÜSEB, MARKA, BOREN, TAGEM, Santez projeleri, Gençlik ve Spor Bakanlığı Destekli Projeler vb. projelerin kayıtlarının tutulması, tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması,
  • AB Hibeleri ve ÖYP evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girilmesi, dosyalarının tutulması işlemlerini yürütmek,
  • İhale kapsamındaki satınalma ve hakediş evraklarının (BAP kapsamında yapılan işler) tetkiki, BKMYBS'ye girilmesi, taahhüt kartlarının açılması ve takibi,
  • Erasmus, Farabi ve Mevlana evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, dosyalarının tutulması işlemlerini yürütmek,
  • Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli personelin işlerini takip etmek,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

Nurşen AYDOĞDU  (Bilgisayar İşletmeni)
Dahili tel    : 2511

E-mail        : aydogdu_n@ibu.edu.tr

  • BAP projelerinin proje hesaplarında kayıtlarının tutulması, tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması,
  • TÜBİTAK, NATO SPS, TÜSEB, MARKA, BOREN, TAGEM, Santez projeleri, Gençlik ve Spor Bakanlığı Destekli Projeler vb. projelerin kayıtlarının tutulması, tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması,
  • AB Hibeleri ve ÖYP evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, dosyalarının tutulması işlemlerini yürütmek,
  • İhale kapsamındaki satınalma ve hakediş evraklarının (BAP kapsamında yapılan işler) tetkiki, BKMYBS'ye girilmesi, taahhüt kartlarının açılması ve takibi,
  • Erasmus, Farabi ve Mevlana evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, dosyalarının tutulması işlemlerini yürütmek,
  • Üniversite Taşıt Konsolide Görevlisi,
  • Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde izinli olan personelin işlerini takip etmek,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

Tetkik Birimi (Oda No: 112-A)

Raşit SÜRMELİ  (Şef)
Dahili tel    : 2509

E-mail        : rasitsurmeli@ibu.edu.tr

Maaş ve Özlük Tetkik İşlemleri;

  • Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS)’ne girilen personel maaş, ekders, fazla mesai, sosyal hak ve yardımlar, vekalet, SGK prim ödeme evrakları, 657 4/D maaşları, fiili hizmet işlemleri, personel avansları, yolluk, idari görev, yabancı uyruklu personel ödemeleri, intörn öğrenci ödemeleri ve sözleşmeli personel ödemeleri evraklarının tetkiki ve muhasebeleştirme işlemlerinin yapılması,
  • BKMYBS'de icra dosyalarının açılması ve aylık tahakkuk işlemlerinin yapılması,

Satınalma Tetkik İşlemleri;

  • Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, satınalma, hakediş ve ön ödeme evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, taahhüt kartlarının açılması ve takibi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/e maddesi kapsamında; Devlet Malzeme Ofisi, Cezaevi ve Endüstri Meslek Lisesi'nden yapılan alımlar,
  • İhale kapsamı dışındaki elektrik, su, telefon ve doğalgaz ödemeleri,
  • YÖK burs ödemelerinin takibi,
  • İhale Komisyonu üyeliği,
  • Kamulaştırma Komisyonu üyeliği,
  • Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde izinli olan personelin işlerini takip etmek,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

Saliha Meltem ÖNAL (Bilgisayar İşletmeni)
Dahili tel   : 2510

E-mail       : onal_s@ibu.edu.tr

Maaş ve Özlük Tetkik İşlemleri;

  • Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS)’ne girilen personel maaş, ekders, fazla mesai, sosyal hak ve yardımlar, vekalet, SGK prim ödeme evrakları, 657 4/D maaşları, fiili hizmet işlemleri, personel avansları, yolluk, idari görev, yabancı uyruklu personel ödemeleri, intörn öğrenci ödemeleri ve sözleşmeli personel ödemeleri evraklarının tetkiki ve muhasebeleştirme işlemlerinin yapılması,
  • BKMYBS'de icra dosyalarının açılması ve aylık tahakkuk işlemlerinin yapılması

Satınalma Tetkik İşlemleri;

  • Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, satınalma, hakediş ve ön ödeme evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, taahhüt kartlarının açılması ve takibi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3/e maddesi kapsamında; Devlet Malzeme Ofisi, Cezaevi ve Endüstri Meslek Lisesi'nden yapılan alımlar,
  • İhale kapsamı dışındaki elektrik, su, telefon ve doğalgaz ödemeleri,
  • YÖK burs ödemelerinin takibi,
  • İhale Komisyonu üyeliği,
  • Kamulaştırma Komisyonu üyeliği,
  • Kamu İdarelerine Ait Taşınmazların Kaydına İlişkin Yönetmelik hükümleri çerçevesinde yapılacak işlemlerle ilgili Taşınmaz Kayıt Kontrol Görevlisi,
  • Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Taşınır Kayıt Yetkilisi,
  • Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli olan personelin işlerini takip etmek,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak

İlknur ÇAÇA  (Bilgisayar İşletmeni)
Dahili tel    : 2516
E-mail        : caca_i@ibu.edu.tr

Maaş ve Özlük Tetkik İşlemleri;

  • Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince, Kamu Harcama ve Muhasebe Bilişim Sistemi (KBS)’ne girilen personel maaş, ekders, fazla mesai, sosyal hak ve yardımlar, vekalet, SGK prim ödeme evrakları, 657 4/D maaşları, fiili hizmet işlemleri, personel avansları, yolluk, idari görev, yabancı uyruklu personel ödemeleri, intörn öğrenci ödemeleri ve sözleşmeli personel ödemeleri evraklarının tetkiki ve muhasebeleştirme işlemlerinin yapılması,
  • BKMYBS'de icra dosyalarının açılması ve aylık tahakkuk işlemlerinin yapılması

Satınalma Tetkik İşlemleri;

  • Aşağıdaki tabloda belirtilen sorumlu olduğu harcama birimlerince,  satınalma, hakediş ve ön ödeme evraklarının tetkiki, BKMYBS'ye girişinin yapılması, taahhüt kartlarının açılması ve takibi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/e maddesi kapsamında; Devlet Malzeme Ofisi, Cezaevi ve Endüstri Meslek Lisesi'nden yapılan alımlar,
  • İhale kapsamı dışındaki elektrik, su, telefon ve doğalgaz ödemeleri,
  • YÖK burs ödemelerinin takibi,
  • İhale Komisyonu üyeliği,
  • Kamulaştırma Komisyonu üyeliği,
  • Yıllık izin, rapor ve diğer izinlerde, izinli personelin işlerini takip etmek,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

                       Tetkik Birimi Personelinin Sorumlu Olduğu Harcama Birimleri   

Eski Birim Kodu Program Bütçe Birim Kodları    Birim Adı Birim Tetkik Sorumlusu
230  0442.0013   Tıp Fakültesi   Raşit SÜRMELİ
234 0014   Diş Hekimliği Fakültesi    İlknur ÇAÇA
241 0015   Sağlık Bilimleri Fakültesi    Raşit SÜRMELİ
300 0018   Mehmet Tanrıkulu Sağlık Hizmetleri MYO.   Saliha Meltem ÖNAL
330 0049   Üniversite Hastanesi Başmüdürlüğü   Raşit SÜRMELİ
432 0021   Fen Edebiyat Fakültesi    İlknur ÇAÇA
442 0022   Mimarlık Fakültesi   Saliha Meltem ÖNAL
443 0023   Mühendislik Fakültesi    İlknur ÇAÇA
468 0026   Ziraat Fakültesi   Gökhan UYAR
500 0027   Bolu Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu   Ceylan KESKİN
501 0028   Bolu Meslek Yüksekokulu   Saliha Meltem ÖNAL
503 0029   Gerede Meslek Yüksekokulu   Saliha Meltem ÖNAL
504 0030   Mudurnu Süreyya Astarcı Meslek YO.     Aynur BABACAN
505 0031   Yeniçağa Yaşar Çelik Meslek YO.    Gökhan UYAR
506 0032   Seben İzzet Baysal Meslek YO.   Saliha Meltem ÖNAL
606 0048   Lisansüstü Eğitim Enstitüsü   Gökhan UYAR
631 0035   Eğitim Fakültesi   Gökhan UYAR
639 0036   Hukuk Fakültesi   Saliha Meltem ÖNAL
643 0037   İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi   İlknur ÇAÇA
647 0038   Güzel Sanatlar Fakültesi   Gökhan UYAR
652 0039   İletişim Fakültesi   Raşit SÜRMELİ
654 0040   İlahiyat Fakültesi   İlknur ÇAÇA
655 0041   Turizm Fakültesi   Raşit SÜRMELİ
665 0042   Spor Bilimleri Fakültesi   Gökhan UYAR
683 0044   Yabancı Diller Yüksekokulu    İlknur ÇAÇA
689 0045   Gerede Uygulamalı Bilimler Fakültesi   Saliha Meltem ÖNAL
701 0047   Mengen Meslek Yüksekokulu   Gökhan UYAR
901 0001   Rektörlük (Özel Kalem)    Raşit SÜRMELİ
902 0002   Genel Sekreterlik (Özel Kalem)   Raşit SÜRMELİ
904 0003   İdari ve Mali işler Daire Başkanlığı   İlknur ÇAÇA
905 0004   Personel Daire Başkanlığı   Raşit SÜRMELİ
906 0005   Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başk.   Raşit SÜRMELİ
907 0006   Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı   Saliha Meltem ÖNAL
908 0007   Bilgi İşlem Daire Başkanlığı   Gökhan UYAR
909 0008   Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı   Gökhan UYAR
910 0009   Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı   İlknur ÇAÇA
911 0010   Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı   İlknur ÇAÇA
912 0011   Hukuk Müşavirliği   Ceylan KESKİN
950     İdari ve Mali İşler Da.Bşk. (Kor.ve Güv.Gör.)   İlknur ÇAÇA
951     İç Denetim Birimi    Raşit SÜRMELİ
970     Sağlık Kültür ve Spor Daire Başk. (Özgelir)   Saliha Meltem ÖNAL
 

İÇ KONTROL BİRİMİ 

Tevhide ÇALIŞKAN  (Şube Müdürü)
İç Kontrol Birimi Sorumlusu

Oda No      : 107
Dahili tel    : 2505
E-mail        : caliskan_t@ibu.edu.tr

  • 31.12.2005 tarihli ve 26040 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan İç Kontrol ve Ön Malî Kontrole İlişkin Usul ve Esaslarla ilgili işlemleri yürütmek,
  • 26.12.2007 tarihli ve 26738 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu İç Kontrol Standartları Tebliği ile ilgili işlemleri yürütmek,
  • İç kontrol sisteminin kurulması, standartlarının uygulanması ve geliştirilmesi konularında yapılan çalışmalara katılmak,
  • İç Kontrol İzleme ve Yönlendirme Kurulu ile Kamu İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Hazırlama Grubu çalışma toplantılarına Kurul Başkanı ile koordine halinde gündemi hazırlamak, kurul ve grup üyelerine gerekli duyuruları yapmak,
  • İç Kontrol İzleme ve Yönlendirme Kurulu ile Kamu İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Hazırlama Grubu toplantılarına katılarak, toplantı tutanağını hazırlamak,
  • İç Kontrol Standartları Eylem Planı çerçevesinde Hazine ve Maliye Bakanlığı ile koordineyi sağlamak.
  • Düzenlenen raporlara esas olmak üzere idarenin faaliyetleri ile ilgili bilgi ve verileri toplamak, tasnif etmek, analiz etmek,
  • İdare faaliyet raporunu hazırlamak,
  • Strateji Geliştirme Birimlerinin Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik gereğince sorumluluk alanı ile ilgili konularda görüş oluşturmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

Şükriye ASLAN  (Şef) 
Oda No     : 110-A

Dahili tel    : 2508
E-mail        : aslan_s1@ibu.edu.tr

  • İç kontrol sisteminin kurulması, standartlarının uygulanması ve geliştirilmesi konularında yapılan çalışmalara katılmak,
  • İç Kontrol İzleme ve Yönlendirme Kurulu ile Kamu İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Hazırlama Grubu çalışma toplantılarına Kurul Başkanı ile koordine halinde gündemi hazırlamak, kurul ve grup üyelerine gerekli duyuruları yapmak,
  • İç Kontrol İzleme ve Yönlendirme Kurulu ile Kamu İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Hazırlama Grubu toplantılarına katılarak, toplantı tutanağını hazırlamak,
  • İç Kontrol ve Ön Mali Kontrole İlişkin Usul ve Esasların 17, 20, 23, 24 ve 25 inci maddelerinde belirtilen kontrolleri yapmak,
  • Düzenlenen raporlara esas olmak üzere idarenin faaliyetleri ile ilgili bilgi ve verileri toplamak, tasnif etmek, analiz etmek,
  • İdare faaliyet raporunu hazırlamak,
  • Birim faaliyet raporlarının hazırlanması sürecinde birimlere yardımcı olmak, Başkanlığımızın birim faaliyet raporunu hazırlamak,
  • Yıllık Yatırım Değerlendirme Raporunu hazırlamak ile üçer aylık dönemler halinde Yatırım Uygulama Raporlarını hazırlamak, 
  • Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporunu hazırlamak,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.
     

BÜTÇE VE PERFORMANS PROGRAMI BİRİMİ

İsmail GEZER  (Şube Müdürü)
Bütçe ve Performans Programı Birimi Sorumlusu
Oda No      : 110
Dahili tel    : 2525
E-mail        : gezer_i@ibu.edu.tr

  • Açıklanan bütçe tavan rakamlarına göre izleyen iki yılın bütçe tahminlerini de içeren idare bütçesini, stratejik plan ve yıllık performans programına uygun olarak hazırlamak, yasalaşma süreçlerini takip etmek,
  • İdare Performans Programını hazırlamak,
  • Uygulama yılı bütçe işlemlerini yönetmek,
  • Strateji Geliştirme Birimlerinin Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik gereğince sorumluluk alanı ile ilgili konularda görüş oluşturmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

Rahmi CANALP (Bilgisayar İşletmeni)
Oda No      : 110-A

Dahili tel    : 2515
E-mail        : rahmi.canalp@ibu.edu.tr

  • Bütçe Çağrısı ve eki Bütçe Hazırlama Rehberi hükümleri doğrultusunda Orta Vadeli Mali Plan ile belirlenen Kurum bütçe tavan rakamlarına göre izleyen iki yılın bütçe tahminlerini de içeren idare bütçesini hazırlamak ve e-bütçe sitemine veri girişini yapmak,
  • İdare bütçesinin Cumhurbaşkanlığı Strateji ve Bütçe Başkanlığı ve YÖK nezdinde takibini yapmak, bütçe görüşmelerine katılmak, bütçeye son şeklini vererek Strateji ve Bütçe Başkanlığı’na teslim etmek,
  • İdare Performans Programını hazırlamak,
  • Yılı Bütçe Kanunu uyarınca belirlenecek bütçe ilke ve esasları çerçevesinde Kurum bütçesinin ayrıntılı finansman programını (AFP) hazırlamak, Üniversite Yönetim Kurulunun bilgisine sunmak ve Üst Yöneticinin onayına müteakip vize için Strateji ve Bütçe Başkanlığı’na göndermek,
  • Strateji ve Bütçe Başkanlığı vizesine uygun olarak ayrıntılı finansman programını revize ederek e-bütçede onaylamak, üçer aylık dilimler halinde serbest bırakılan bütçe ödeneklerini mevzuata uygun olarak ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak,
  • 2547 sayılı Kanun uyarınca öz gelirlerin ödenek kayıtlarını tutmak ve hizmet gereksinimlerini dikkate alarak ödeneğin ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak,
  • Bütçe mevzuatı hükümleri doğrultusunda ödenek ekleme, aktarma, revize işlemlerini gerçekleştirmek,
  • Bütçe mevzuatının uygulanması konusunda harcama birimlerine gerekli bilgileri sağlamak ve danışmanlık yapmak,
  • Yıl sonunda ödenek üstü harcamalarla ilgili tedbirleri almak ve kalan ödenekleri tenkis etmek,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.
     

STRATEJİK PLANLAMA VE KALİTE BİRİMİ

İsmail ACAR  (Şube Müdürü)
Stratejik Planlama Birimi Sorumlusu
Oda No      : 108
Dahili tel    : 2502
E-mail        : acar_i@ibu.edu.tr

  • Kamu İdarelerinde Stratejik Planlamaya İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik ve Kamu İdarelerince Hazırlanacak Stratejik Planlara Dair Tebliğ hükümleri doğrultusunda Üniversitemizin Stratejik Planı hazırlıklarında sekretarya hizmetlerini yürütmek,
  • Stratejik Planın Bütçe ile ilişkisini kurmada danışmanlık yapmak,
  • Stratejik Plandaki ölçülebilir değerlere ilişkin düzenli çalışmalar yapmak,
  • Yükseköğretim Kalite Güvencesi Yönetmeliği gereği sekretarya işlemlerini yürütmek,
  • Birim Gerçekleştirme Görevlisi,
  • İhale Komisyonu üyeliği,
  • Strateji Geliştirme Birimlerinin Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik gereğince sorumluluk alanı ile ilgili görüş oluşturmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

Ertan AYHAN  (Şube Müdürü)
Kalite Birim Sorumlusu
Oda No      : 106
Dahili tel    : 2506
E-mail        : ayhan_e@ibu.edu.tr

  • Kamu İdarelerinde Stratejik Planlamaya İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik ve Kamu İdarelerince Hazırlanacak Stratejik Planlara Dair Tebliğ hükümleri doğrultusunda Üniversitemizin Stratejik Planı hazırlıklarında sekretarya hizmetlerini yürütmek,
  • Stratejik Planın Bütçe ile ilişkisini kurmada danışmanlık yapmak,
  • Stratejik Plandaki ölçülebilir değerlere ilişkin düzenli çalışmalar yapmak,
  • Yükseköğretim Kalite Güvencesi Yönetmeliği gereği sekretarya işlemlerini yürütmek,
  • Birim Gerçekleştirme Görevlisi,
  • Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Taşınır Kontrol Yetkilisi,
  • İhale Komisyonu üyeliği,
  • Strateji Geliştirme Birimlerinin Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik gereğince sorumluluk alanı ile ilgili görüş oluşturmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.

Murat Altan BOZKURT (Bilgisayar İşletmeni)
Oda No      : 110-A

Dahili tel    : 2515
E-mail        : murataltan.bozkurt@ibu.edu.tr

  • Üniversitemizin Stratejik Planı hazırlıklarında sekretarya hizmetlerini yürütmek,
  • Stratejik Planın Bütçe ile ilişkisini kurmada danışmanlık yapmak,
  • Stratejik Plandaki ölçülebilir değerlere ilişkin düzenli çalışmalar yapmak,
  • Stratejik planlamaya ilişkin diğer destek hizmetlerini yürütmek,
  • Yükseköğretim Kalite Güvencesi Yönetmeliği gereği sekretarya işlemlerini yürütmek,
  • Görev alanı ile ilgili mevzuatı araştırmak, incelemek ve yazışmalarını yapmak,
  • Ayrıca amirlerinin vereceği benzer nitelikteki diğer görevleri yapmak.
 
  • Adres: Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Gölköy Yerleşkesi 14080 Bolu / Türkiye